تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
برندگان شكست یوونتوس در مقابل اسپال!

برندگان شكست یوونتوس در مقابل اسپال!

 

شكست غافلگیر كننده یوونتوس در مقابل تیم نه‌چندان مطرح اسپال اگرچه با هدف استراحت دادن به بازیكنان اصلی یوونتوس برای دیدار برگشت مقابل آژاكس برنامه‌ریزی شده بود اما خالی از نتایج مثبت نبود. حضور بازیكنان ناشناخته و جوان باشگاه یوونتوس در دیدار مقابل اسپال واكنش‌های گسترده‌ای را در رسانه‌های ورزشی این كشور به همراه داشته است. در این بین Tutto Juve نیز در گزارشی با تمجید از اقدام شجاعانه سرمربی یووه در استفاده از این بازیكنان، یوونتوس را بر خلاف نتیجه به دست آمده در این دیدار برنده اصلی سی و دومین هفته رقابت‌های سری A دانست. در این نوشته آمده است:

 

در روز خاص یوونتوس؛ برنده اصلی بدون شك بیانكونری و مكس الگری بودند. استفاده از بازیكنان جوان و گمنامی كه علی‌رغم سن و سال اندك‌شان برای اولین یا دومین بار لباس تیم بزرگسالان یووه را بر تن كردند و در دیداری كه می‌توانست فرجامش امضای هشتمین اسكودتو به دست آینده‌سازان بانوی‌پیر باشد. نمایش آنها شمایی از داشته‌های باشگاه یوونتوس در رده‌های پایین‌تر را در معرض دید تمام طرفداران این تیم گذاشت. گوتزی، كاستانوس، نیكولوسی و ماویدیدی هرچند نتوانستند مانع از شكست یوونتوس در مقابل اسپال شوند اما نشان دادند كه سفید و سیاه پوشان تورینی نیز همانند سایر باشگاه‌های بزرگ فوتبال ستارگانی مستعد را در اختیار دارد كه می‌تواند به زودی از آنها در تركیب تیم بزرگسالان نیز استفاده كند.

 

 

 

هانس نیكولوسی كاویلیا هافبك/مهاجم 18 ساله یوونتوس B پیش از این نیز در دیدار یك ماه پیش یووه در مقابل اودینه‌زه نیز به میدان آمده بود. نیكولوسی سابقه بازی برای تیم ملی زیر 17، 18 و 19 ساله‌های ایتالیا را نیز در كارنامه‌اش دارد.

 


 

پائولو گوتزی مدافع 17 ساله زاده تورینِ یوونتوس نیز در حالی 90 دقیقه در خط دفاعی این تیم ایفای نقش كرد كه همانند نیكولوسی سابقه پوشیدن لباس آتزوری در رده‌های پایه را داراست. او در تیم یوونتوس B شماره 37 را بر تن می‌كند.

 


 

گریگوریس كاستانوس هافبك تهاجمی 21 ساله و اهل كشور قبرس یوونتوس اما به نسبت سایر جوانان حاضر دردیدار مقابل اسپال باتجربه‌تر است. او در همین سن كم، 19 بار برای تیم ملی بزرگسالان قبرس نیز به میدان رفته و از سال 2014 نیز به آكادمی یوونتوس پیوسته است. او همچنین سابقه بازی در تیم‌های پسكارا و زولته وارخم بلژیك را نیز در كارنامه‌ بازی‌اش دارد. كاستانوس یكی از خوب‌های تیم یوونتوس B است.

 


 

اِستفی ماویدیدی مهاجم 20 ساله تیم یوونتوس B اما یكی از محصولات آكادمی باشگاه آرسنال انگلستان است كه از سال 2018 به یووه پیوسته است. او كه سابقه حضور در باشگاه چارلتون را نیز در كارنامه‌اش دارد در مقابل اسپال برای اولین بار با شماره 40 به جای مویزه كین به میدان رفت. ماویدیدی نیز در رده‌های مختلف سنی برای تیم ملی انگلستان بازی كرده است.

 


 

اما یكی دیگر از بازیكنانی كه فرصت حضور در میدان را پیدا نكرد اما روی نیمكت یوونتوس حضور داشت؛ لوكا كوكولو بود. مدافع 21 ساله، چپ‌پا و ایتالیایی تیم یوونتوس B كه به همراه این تیم در رقابت‌های سری C نیز حضور دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: